Wat ik alleen erg vervelend vind, is dat je bij deze winkel een bonuskaart moet hebben. Heb je deze niet, krijg je ook geen korting. Dat staat mij behoorlijk tegen. Alsof ik bij een clubje moet horen om gebruik te kunnen maken van de aanbiedingen. Hierbij heeft de winkel het voordeel dat het 'gratis' informatie krijgt over ons winkelgedrag. Daarbij word je bijna gedwongen om een bonuskaart te nemen. Geen kaart = immers geen korting. Voorheen wilde de cassiere nog wel eens een bonuskaart uitlenen, dat mogen ze nu echter niet meer doen.
Ben jij lid van de welbekende bonusclub? Ervaar jij het als vervelend dat je 'verplicht' wordt om een bonuskaart te nemen?
gewoon valse persoonsgegevens invullen, geen haan die er naar kraait
BeantwoordenVerwijderenJe hoeft geen lid te worden, je kan ook een bonuskaart laten scannen door de kassière. Ze hebben er standaard eentje bij zich.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes niet-bloggende-Marion
Er bestaan ook anonieme bonuskaarten.
BeantwoordenVerwijderenJe hoeft je gegevens niet in te vullen; als je bij de balie een kaart ophaalt kun je die gewoon gebruiken. Het enige dat ze dan kunnen zien is je patroon (welke producten, wanneer, hoevaak aanbiedingen), maar daar kunnen ze niets over jou uit afleiden.
BeantwoordenVerwijderenik neem aan dat je dus overal contant betaalt, want anders krijgen winkels steeds jouw persoonsgegevens. Een bankrekeningnummer is veel interessanter dan een bonuskaart.
BeantwoordenVerwijderengewoon een paar keer een bonuskaart halen en die regelmatig omwisselen, bij voorkeur met een pooltje mensen door het hele land. En vooral geen gegevens invullen, dat is ook helemaal niet nodig.
BeantwoordenVerwijderenBij ons scannen de caissières gewoon een kaart als je hem vergeten bent!
BeantwoordenVerwijderenJa ik heb inderdd een bonus kaart maar ik heb een niets zeggend adres is gevuld, nooit geen last van reclame en ander gedoe maar wel de kortingen van de bonus.
BeantwoordenVerwijderenIk kom zelf ook niet zo vaak bij deze winkel alleen voor de aanbiedingen.
E.
Ik heb er zelf geen moeite mee en maak gebruik van mijn "persoonlijke" aanbiedingen. Zaken die ik vaker koop, kan ik dan met 25% kopen. Ik zit minder met gegevens afgeven. Ik doe er mijn voordeel mee en "ze" weten toch al alles van me! Als ik me oriënteer op een bankstel, word ik dood gegooid met banners van meubelzaken. Boek ik een reis, dan hetzelfde met vakanties... Het is niet anders en ik vind het teveel moeite dit alles te omzeilen.
BeantwoordenVerwijderenik kom er nooit omdat ik er apart voor op de fiets moet.. als gastouder en mama niet zo handig.. naast school van oudste zit een dirk en een plus en man rijdt wekelijks naar de lidl.. haal heel soms groenteburgers bij de ah omdat die zo lekker zijn!! maar ook voor aanbiedingen vind ik het niets om mn gastkids en eigen kids mee te nemen de winkel in, lopend... terwijl t naast school in de wandelwagen kan ;)
BeantwoordenVerwijderenNooit mee gezeten en snap eerlijk gezegd ook niet waarom sommigen daar zo dramatisch over doen.... Dankzij dese kaart krijg ik exclusieve aanbiedingen die passen bij mijn koopgedrag en wordt ik bijv. getipt als spullen die ik veel koop in de aanbieding zijn. Ik heb er ook nooit mee gezeten dat ze door middel van deze kaart weten wat ik koop. Iedereen mag weten dat ik één keer in de twee weken een zak aardappelen koop ;-).
BeantwoordenVerwijderen